Beslutsam

Om du har varit inne på min blogg många gånger kanske du har märkt att jag har bytt bloggdesign. Jag har beslutsångest och har faktiskt tröttnat på allt "rosa" och gulligt. Jag vill ha en lite mer stilren och klassisk blogg, eller hur man nu ska säga. Jag har ändrat min smak på design. Det börjar bli tjatigt med design jag haft sen jag startade en blogg på riktigt. Med "på riktigt" menar jag att blogga på riktigt. Förr var jag inte så aktiv och när jag är inne på min första blogg blir jag nostalgisk. Jag fick inspirationen att starta en rosa blogg av en bloggerska som älskade kawaii, anime, chibi och gyaru. Efter att ha läst hennes blogg ett tag blev jag sugen att starta en liknande blogg. Då började jag göra gulliga bloggar som hade kawaii-inspiration. Men ju mer jag bloggar, desto mer vill jag ha en stilren blogg. Jag får inspiration från andra bloggar och det är tack vare inspirationen jag bloggar som jag gör. Hade jag inte läst bloggar skulle jag aldrig starta en blogg.
Det är anledningen till att jag vill byta design. Jag har redan fixat ihop en och den kommer upp inom kort. Dock så finns den nuvarande designen kvar på min dator, så om jag ångrar mig (Vilket jag förmodligen inte kommer att göra) så finns den kvar och jag kan ändra tillbaka. Jag önskar mig stort en Canon när jag fyller och förhoppningsvis får jag en. Så det kanske blir en fotoblogg en dag ;) Läntar så innerligt tills jag blir 15!
 
Ville bara klargöra varför jag ändrar design så ofta. Som sagt så kommer den nya designen upp inom kort!

Kommentera här: