Sommar

Jag kan inte vara den enda som saknar sommaren. Det som jag saknar är fågelkvitter, värme, sol, stranden, att cykla, sola och massa andra saker! Jag var aldrig på stranden i somras för det var för kallt. BESVIKELSE. Men jag hoppas att denna sommar blir helt fantastisk! Hoppas att snön smälter snart så värmen kommer. Får en skön sommarkänsla när jag hör en fågel kvittra. Grill-lukten saknar jag också. Jag är less på att bära jacka och skor. Jag vill sitta på trappan och på altanen helt barfota och läsa en bok. Dessutom fyller jag 15 år den 26 juli! Denna födelsedag fick firas några dagar innan eftersom ingen var hemma på min födelsedag. Jag hoppas så innerligt att alla är hemma så jag firas på min riktiga födelsedag.
 
Detta får räcka sålänge. Tänkte ta en liten kvällspromenad med hunden så han får kissa innan det blir för mörkt. Hörs! :)
 

Kommentarer:

1 Frida - just a dreamer:

skriven

Saknar sommaren såååå mycket, men som min pappa brukar säga, LEV IDAG! :)
När jag ändå passar på att kommentera, du kan ju anmäla dig i veckans blogg hos mig om du har lust! ^^
http://justadreamer.devote.se/blogs/25424153/veckans-blogg.htm#WriteComment

2 Carmela:

skriven

Saknar också sommaren sjukt mycket!

Sv. Okej, vad kul :) Allt är bara bra med mig, själv då? Kram!

3 eviz:

skriven

sv: åh skriv ditt realid :D eller spelar du horde eller alliance och vilken server :o

4 eviz:

skriven

sv: jaha haha :D men liksom är du horde eller alliance och vilken server? :)

Kommentera här: