Pysslat

Godkväll gröngölingar!
 
Ikväll har vi pysslat. Det var jättekul! Men det var högt ljud av allt skratt och pratande. Men jag höll ut. Det var trevligt iallafall och man fick mycket inspiration. En av sakerna är en present, men jag tänker inte säga till vem eftersom det är en hemlis såklart. Blir ju inte roligt när denne personen får reda på vad det är. Det är inget av det nedan.
 
Jag sitter och äter popcorn medan jag tittar på 'Smekmånaden' på TV3. Jag har sett den filmen 2 gånger innan men det var ett tag sedan. Ashton Kutcher är sååååå grym! Och attraktiv såklart ;) 
 
Vad gör ni denna sena lördagskväll och vad ska ni göra imorgon?
 
Jag vill tillägga att jag inte är så busig att jag dricker vin. Det är inte mitt vin. Jag lovar på heders! Jag är inte  dum. Jag drack fruktsoda.
 
Nu ska jag sova. Jag är så trött. Som jag redan har skrivit så vaknade jag redan kl. 6 imorse. Hujedamig!!! Det är en ny dag imorgon, vilket betyder nya möjligheter! Jag får sova nu så jag kan uppleva de nya möjligheterna och det nya äventyret imorgon, som nu är idag. 
 
Godnatt! Glöm inte att drömma sött ;)
 
 
OSLOVE står det.Norway♥
 
 
Carl Robert Olof' står det och på baksidan står det 'Gustafsson'

Kommentera här: