Vad jag saknar med sommaren

 
Stranden Jag saknar värmen och att ligga på stranden. Det är så skönt att komma upp från badet och slänga sig ner på handduken eller filten och bara relaxa. Sedan gosa med den mjuka sanden och känna solen bränna på huden. Det har varit en toppensommar till skillnad från förra sommaren då det regnade 24/7. Då var jag inte på stranden alls. Men iår fick inte sommaren ta slut!
 
Fotograferingen Det var så mysigt att bara ta på sig sandalerna eller gå barfota och fotografera på trädgården. Det blev fina bilder på djuren dessutom och blommorna bl.a. Ännu bättre blev det när det var solnedgång och sommarvärme på kvällen. 
 
Grillningen Jag älskar lukten av att grilla! Det luktar sommar och medan det grillades så lekte jag med hunden eller så fotograferade jag. Sedan åt vi på altanen. Det var så mysigt! 
 
Det är det jag saknar med sommaren. Men hösten är väldigt lyckad ändå! Det är varmt när solen väl är framme. Snön försvann efter bara en dag. Så awesome!!
 
 
 
 
 
Canon EOS 1100d | Förbjudet att kopiera utan mitt tillstånd! Kopiering sker på egen risk.

Kommentera här: