Äntligen här

Efter all längtan och väntan har denna dagen äntligen kommit! Vi har varit ute i stort sätt hela dagen. Det har regningt men det har funkat. Vi träffade en tysk familj nere på bryggan. De "fiskade" krabbor. Det var roligt att prata engelska med de!

Har haft hicka 2 gånger idag och den är tillbaka igen. Dricker kolsyrad dricka som vatten så jag får väl skylla mig själv. Haha. Det blir så när man är törstig. Nu är jag helt slut efter all dess bilåkande och den tidiga uppstigningen.

Imorgon ska vi åka till själva stan och shoppa :) Det är så mysigt i Grebbestad! Och på fredag ska vi till Norge. Kommer bli så häftigt. Nu kommer min dröm bli sann! Tjohoo!

Hickan bemannar mig och jag vill sova. Så himla slut som jag är!

Förhoppningsvis kommer det bilder. Men just nu har jag inga bilder tyvär. Har inte tagit några.
Ni för nöja er med följande bild..

Godnatt!

Här ska jag sova:

Kommentarer:

1 Lotta:

skriven

Sv: Åhnej! Va hemskt :/ Har hon varit instängd eller något då kanske? Min katt var instängd i ett förråd i några dagar men sen skulle dom som hade förrådet klippa gräset och hittade henne, tack o lov!! :)

och jaa, det finns ju typ inget bättre :D

Svar: Kan nog vara möjligt, eftersom hon åt som en häst när hon kom hem. Vilken tur! När min förra katt försvann hittade mamma honom under ett sjul (Hur stavas det?) vid min gamla klasskompis hus :) Haha.
Josefine

Kommentera här: