Mobilinlägg - Inaktiv

Förlåt att jag inte varit så aktiv. Har inte haft lusten. Jag är trött eftersom jag vaknar mycket tidigare än vanligt och jag sover dåligt på nätterna, även om jag tar medicin. I början funkade det bra med medicinen men nu börjar det vända tillbaka till min trötta period igen. Min läkare/sjuksköterska skulle höja dosen. Hoppas det funkar annars får jag leva såhär.

Ligger i sängen. Vaknade för en halvtimme sedan. Igår hade jag världens huvudverk och jag tänkte på hur det skulle gå idag. Ska nämligen på kalas hos min kusin idag. Imorgon är det cruising dessutom. Sen på måndag kommer jag inte blogga eftersom det är sorgens dag. 2 år sedan det fruktansvärda hände i lilla underbara och fina Norge.
Söndagen därpå fyller jag 15 år. Kommer förmodligen att slänga in något i bloggen. Annars hörs vi på kvällen samma dag.

Det var det. Nu ska jag ligga och dra mig en stund till innan uppstigning.

Kommentarer:

1 Lotta:

skriven

Sv: Tack så jättemycket :) Vad hittar du på för skoj idag?? =) kram!

2 Alice:

skriven

Sv; Tack! :D

Kommentera här: