Garvsyra

Jag fick en chock när jag kom på att Robert Gustafssons nya DVD kom ut idag! 9 oktober! Det kommer att bli en efterlängtad julklapp iår ;) Jag har väntat och längtat. Nu äntligen! Man får verkligen en ivrig känsla när något man väntat på äntligen kommer. YEEY!
 
Idag har jag varit på habliteringen. Jag gå någon slags kurs som är på onsdagar. På den kursen får man bl.a träffa andra med samma svårigheter som jag. Sen får man skriva. Jag drömmer om att stå på scen. Det är en stooor dröm! Därför fick jag börja på den kursen: För att lära mig hantera saker. Hur ska jag göra och vad ska jag göra? Det är det jag ska veta nu. Jag ska snart inte längre vara rädd. Jag kommer att våga! Jag SKA våga! Dessutom så kommer jag att lära mig hantera min ångest och depression. Därför är kursen så himla bra! Man lär sig så mycket!
Jag är nu helt slut och är världens tröttaste... Kan man tro. 
 
Godnatt!

Kommentera här: