Mys i soffan

Soft!
Ligger just nu i soffan och myser. Precis ätit frukost och druckit min dagliga dryck (Kaffe). Smaken är jag dock inte förtjust i. Haha. Men man blir pigg av det, som sagt 

Jag är hemma från skolan idag eftersom jag har mått så dåligt den senaste tiden. Igår bröt jag ihop på skollunchen av en personlig anledning.
Jag har så mycket som pågår inom mig just nu. Jag mår både fysiskt och psykiskt dåligt. Men jag kämpar. Nästa vecka kanske det blir bättre. Därför ska man aldrig ge upp. Jag har kommit långt i livet. Ångest- och depressionsattackerna kan slänga sig i väggen.

Jag vet att jag kan klara det. Jag kommer att uppfylla mina drömmar att bli fotograf och att stå på scen. Bara jag fortsätter att tro på det.
Jag har mått dåligt länge, men se hur jag är idag. Jag har fått hjälp av psykologer och min familj. Vem vet hur det hade varit idag om jag hade gett upp och lagt av.

Innerst inne klarar du av det. Innerst inne är du en stark person. Börja leva!

 

Kommentera här: