Ont i magen

Jag har urinvägsinfektion! USCH. Jag har också haft ont i magen väldigt mycket nu. Den 24 Oktober ska jag till läkaren och kolla upp mitt födelsemärke som kliar och blöder. Jag får nog kolla upp magen samtidigt. Inte samtidigt när vi undersöker födelsemärket då. HEHEHE. 
Jag har inte haft urinvägsinfektion sen jag var liten. Det kom i somras. Det började med att jag hade så otroligt ont i magen. Sen har jag haft ont i ryggen av och till. Jag har haft så ont i ryggen att jag inte ens varken har kunnat böja mig ner eller resa mig upp. Det kan inte vara min period som spökar, för det är inte den smärtan. Det måste vara för att jag sitter så krokigt och min datastol är hård. Just nu sitter jag på en kudde. Ibland brukar jag sätta en kudde bakom ryggen så det blir mjukt. 
 
Jag får övertala mamma att vi får åka till IKEA någon dag och köpa en mjukare datorstol, om det inte finns någon begagnad på nätet. Förresten så är inte min stol en datastol direkt. Det är en vanlig stol. Haha. Men jag vill ha en mjuk datastol

Kommentera här: