Uppdatering

Uppdateringen har som vanligt inte varit speciellt på topp idag. Jag har varit alltför ointresserad av att skriva ett inlägg. Jag har ätit palt hos farmor och farfar. Därefter åkte jag och mamma till Marieberg. Jag hittade en mysig mössa som jag var tvungen att ha! Det är ju svinkallt ute på morgnarna! Vantar gör jag i syslöjden så det väntar jag med att köpa. 
 
Oktober är ju snart slut! Tiden går så fort! Det har redan kommit snö där jag bor och om ca 8 veckor är det julafton. BRRRR!!!
 
Ikväll blir det bara jag och mig själv som ska mysa med katternas sällskap. Mamma ska ut medan jag sitter jag äter tacosen från igår samt chips och dip senare ;) MMMMUMSIGT! Hon missar något.
 
Vad händer hos er?
 
 
Mobilbilder = Dåliga bilder!

Kommentarer:

1 ♣ Ida - Hon som föddes med LKG:

skriven

vad fin mössa :)

~ Vi var på ett sanatorium där det spökar!! :O Del 2 med våra spökupplevelser kommer imrn! ~

Kommentera här: