Nattstad

På lördag flyttar Berlynn till nattstad.se. Anledningen är att jag inte gillar det nya blogg.se. Jag är trött på all bugg och lagg som ingick i det nya blogg. Dessutom är det svårt att synas på framsidan, vilket gör att det blir svårt att få läsare. Inte för att jag är ute efter publicitet. Det är bara roligare att blogga när någon läser. Annars är det ju ingen mening med det. Det blir liksom inte lika roligt att blogga.
 
Jag kommer i alla fall att flytta över alla inlägg med deras funktion som gör att man kan föra över inlägg och allt till sin nya blogg på nattstad. Jag vill inte förlora allt jag skrivit. Därför flyttar jag till nattstad. Jag har aldrig haft en blogg där eftersom man måste vara minst 15 år. Men imorgon blir jag 15 och då kan jag äntligen flytta till nattstad!
 
Det var nog allt. Det kan hända att jag flyttar redan imorgon. Vi får se. Nu ska vi i alla fall grilla :) Hörs!

Kommentera här: