Deprimerad och ångestfylld

Idag har det varit en hemsk dag. Otursdag med andra ord. Först varnade den röda lampan på mitt Nintendo att det var snart dags att ladda den. Jag hade glömt laddaren hos mamma och bara det gjorde mig förbannad. Jag rotade i garderoben och då gick det inte att slå igen korgen. Det slutade med att den ramlade ner och jag fick inte upp den igen. Innan dess så kollade jag i min låda och den fick jag inte heller igen. Jag blev tokig!! Sen satte jag mig vid den andra konsolen och lampan varnade på den med. Sedan hittade jag inte den laddaren heller. Nu har jag ingen laddare! Förutom till mobilen.. 
 
En skitdag rent ut sagt. Jag var hemma  från praktiken idag eftersom det blev för mycket med några personliga saker. Jag hatar när sånt händer. Det är en av de värsta sakerna jag vet. Jag tål inte det. Jag får ett vansinnesutbrott!
Jag är också en del av en tävlingsmänniska. Jag avskyr att förlora och jag hatar att ha fel. Det existerar inte i mitt huvud. Jag vill inte heller dela saker. Jag vill helst ha chokladkakan för mig själv. Jag ska inte ha en halv och dela utan jag ska ha en hel. En egen. Sådan är jag.
 
Jag är världens tröttaste nu. Godnatt!

Kommentera här: