Mac

Tänk att en mac kan vara så krånglig!? Jag pysslade lite med bilden ovan, men den blev inte bra alls. Uugh :( Det finns inte ens en meny på Gimp. Jag har inte hittat någon iallafall. Vilket gör det ännu krångligare! Men det fick duga ;) Jag är alldeles för van med Windows 7. Det behöver ju inte alltid vara perfekt.
 
Jag kom iallafall precis till pappa (Pappavecka). Min dator är nere i mitt rum, men när jag gick upp och hälsade på hunden tyckte jag det var för onödigt att gå ner igen. Så jag satte mig bekvämt vid pappas dator. Så lat som jag är. 
Jag har mitt rum in the basement. Eller ja, hallen finns på samma våning. Men det är ett mysigt krypin! Rummet mitt emot mitt finns det tvättstuga och ett akvarium där vi har våra dammfiskar på vintern. Där inne är det lite kusligt. Men av respekt för att jag har blivit ombedd att inte berätta för någon utanför familjen och nära bekanta, så vill jag inte säga vad vi har upplevt i huset. Dock kan jag säga att jag själv har känt saker. Mera detaljer tänker jag av respekt inte gå in på. 
Gosh, nu låter jag som en polis som blir "intervjuad" till Rapport. HEHEHE.
 
Vad glad jag blev när så många anmälde sig till Veckans Blogg! Det blir ett svårt val ;)

Kommentarer:

1 Caroline - anderssonare:

skriven

sv: Som det kan gå! Tur att du iaf kan äta det ibland! :)

KRAM

2 Madeleine:

skriven

ja visst är det svårt att gå från windows till mac och tvärtom!

3 Viktoria:

skriven

sv; Han är en fjording, med lång man ;) De flesta fjordingar brukar ju ha stubb, men inte min bus <3

Ha det bra, kram!

4 Milina:

skriven

Kul att många anmälde sig!

5 Cajsa Lindahl:

skriven

åh, fasen va mysigt! :D

6 My Fredblad:

skriven

Hejsan! Jag har nu dragit igång min allra första Veckans blogg och skulle bli sjukt tacksam om DU ville vara med! :D
Lite kul att kanske kan få chansen att få ännu lite fler läsare?

En liten fråga bara, hur kom det säg att du började blogga?

7 Kaffehörnan:

skriven

Hur länge kan man anmäla sig i din tävling?

Svar: Tills på måndag då jag lottar ut vinnarna :) Sen kan man anmäla sig igen om man vill!

Kram!
Josefine

8 Felicia - asslatjejerna:

skriven

Jag hade mac som skoldata ett tag och var faktiskt inte såå stort fan. Det var så annorlunda :o)

9 yasmine modell mamma och fru:

skriven

ha en bra kväll

Kommentera här: