Min blogg, mitt liv

Jag skaffade inte en blogg för att få kändisskap och publicitet. Jag ville skriva om min vardag och dela med mig av det jag tycker om. Bloggen är min dagbok på nätet. Skit samma om jag inte får aktiva läsare! Det är bara kul att ha en blogg att skriva i. En blogg som endast jag äger. Ingen annan! 
Om du inte gillar det jag skriver och den jag är, så har du ingenting här att göra. Det här är mitt liv, min vardag och min fritid! Jag är mig själv i bloggen. Att vara falsk på nätet är något jag har emot. 
 
Var dig själv! Det är mitt bästa tips för en bra blogg. Att vara någon annan är redan upptaget. Det här är hur jag är. Jag kopierar ingen, men jag får inspiration. Hade jag inte läst andras bloggar så hade jag inte ens haft en blogg för jag hade inte fått inspiration. 
 
Be yourself, nobody else. 

Kommentera här: