Sanningen om mig själv

Jag har dolt en sida här på bloggen. En sida som jag tänker att skicka ut nu. Jag är överviktig. Jag vill skriva det här för att jag inte vill hålla en sådan sak hemlig. Alla är fina som man är och det är jag fullt medveten om. Men till slut kan det komma en gräns då man känner att man måste äta mindre och hälsosammare. Det är dock inte alltid så lätt alla gånger att försöka äta rätt. Jag har slutat småäta, men alla får ju stunder då man blir sugen på en chokladbit eller två. Det är fullt normalt. 
 
Jag kan dock känna att jag behöver hjälp på traven. Jag behöver en axel att luta mig mot. 
 
Jag hoppas att ingen tycker mindre om mig nu. Det här är förresten min blogg och jag får skriva vad jag vill här. Varför får man inte skriva den man är?
 
Att vara perfekt är något som inte finns! Ingen är perfekt! Om du trodde det så har du haft fel hela tiden. Oavsett hur du är så är du vacker. Göm dig inte. Visa vem du egentligen är. Vad folk har sagt om dig är av ren avundsjuka. De vet inte vad de egentligen talar om. 
 
Att få ur det här kändes bra. Jag är inte perfekt. Du är inte perfekt. Ingen är perfekt. 
 
Det här är mitt favoritcitat. Det ligger en sanning i den här bilden.
Lånad från Google.

Kommentera här: