Kommentarer:

1 Alice ツ:

skriven

Jag är med! :D

Sv; Tack så mycket! Vad kul! :D

2 felicia:

skriven

Sv: hehe okej :)
Själv älskar jag det och måste ha det varje dag fungerar inte annars :p

Jag är med :)

3 Cyber- life with autism and art:

skriven

Sv: Jag fick veta att jag hade autism förra hösten, jag önskade såklart att jag hade fått veta tidigare medans jag gick i skolan. :)


Jag vill vara med i veckans blogg! :)

Svar: Det förstår jag väl :) Själv fick jag min Aspergerdiagnos när jag var 8 eller 9 år. Jag hoppas att du får den hjälp du behöver!
Kram!
Josefine

4 Julia ;DD:

skriven

Ja ä me!!

5 ♡ Hanna Andersson ♡:

skriven

Jag är med!

SV: Ja men verkligen, himla skönt!! :D kram

6 Sanna:

skriven

jag är med :D

7 aina [fotoblogg]:

skriven

Jag är med!

8 Johanna:

skriven

Jag är med :)

9 ♫♪ sandra:

skriven

jag är med :)

10 erica björkander:

skriven

åh va kul! jag är gärna med :)

11 Amie :):

skriven

Jag är sjukt gärna med! :)

12 Cyber- life with autism and art:

skriven

Sv: Jag fick hjälp från ungdomsmetagningen, vilket jag är tacksam för. Men jag visste aldrig varför jag var där. :)

13 Wicke:

skriven

jag är med! (:

14 Amanda [SPONTAN]:

skriven

Jag är med :)

15 Evve-Normal is boing!:

skriven

I'm in :)

16 SOFIA:

skriven

sv: hihi tack :)
jag är absolut med, kram!

17 jjulleee.blogg.se:

skriven

Jag är med :)

18 Ella:

skriven

Jag är gärna med :)

19 felicia:

skriven

jag är med :)

20 hanna:

skriven

jag är med!

21 Emelie:

skriven

Jag är med! :)

22 Belinda Breed:

skriven

Jag är med :)

23 LITZIUMWORLD / alternativ norrländska:

skriven

I'm in! Norrländsk vampyr och gothbrud. Vore grymt att få lite cred :)
~Bat kisses ^V^

24 Anonym:

skriven

jag är med :)

25 Sibba - 17årig mamma med en alternativ stil:

skriven

Jag är med!

Sv: ja men visst är hon det :)

26 sandra :

skriven

Är gärna med :D.

Kommentera här: