Kontakt med det övernaturliga

Det är lite märkligt att själar kan leva vidare utan att man ser de. Det är lite kusligt men samtidigt är det ju lite häftigt. Inte att någon har dött, men att själar finns kvar runt om. Inte i överallt dock. Jag brukar ibland se på 'Det Okända'. Jag tror på vad alla medium säger. Terry Evans är min favorit. Jag såg ett avsnitt här om dagen om något boende. Då berättade Terry för killen om hans problem med sin tand och det hade inte killen berättat. Så jag har en tro på att medium talar sanning. Kanske inte alla men många.
 
Meeen iallafall :) Kom precis hem från skolan. Jag håller på med svenska språkets historia på svenskan. Tycker det är så tråkigt för man måste tydligen kunna alla årtal, exakt. Okej, nej inte precis exakt. Men ungefär. Imorgon är det onsdag och då är det marknad. YEEY. Finns dock inte så mycket där längre.. Var bättre förr. Nu finns det nästan bara kläder, anikt och godis. Kanske hittar en tröja med Rolandz. Hahah. Eller varför inte en DVD med Killinggänget?
 
Orkar inte mer nu. Får så ont i ryggen att sitta såhär som jag nu gör. Jag är krokryggad när jag sitter. Jag har ont i ryggen tack för det och har haft det i flera dagar nu. Det hjälper inte att sitta på en stol för jag sitter lika knasigt då. När jag gick på en promenad förut såg jag i ett fönster hur krokryggad jag egentligen är. Det var nästan äckligt för jag sitter så konstigt och då blir ju ryggen konstig. T.o.m på toa sitter jag lika krokryggad. Haha.
 
Måste sluta nu. Vi höres!
 
Inspiration #15 - Selena Gomez
bild från weheartit.com

Kommentera här: